Ще препиша сърцето си

Ще препиша сърцето си
дума по дума, от “А” до “Я”,
с точките и запетаите –
поставени погрешно

и всички други грешки,
които е извършило ще препиша,
без да пропусна нито една,
от страх да не променя
настоящето,

защото на всяка грешка
дължа, че те имам
и че живота ни среща,

ще препиша празните вечери,
самотата си,
най-болезнените утрини
и удари които можех да избегна,
няма да премълча нещата
от които се срамувам,

сега около тях блещука ореол
наредени са между ангелите в които вярвам,
между надеждите които не изгубих,
между счупените перки на вятърни мелници
и откъснатите от гърбовете на акули –
страсти,
в които душа съм късал
за да напълня бездната на полудели фибри,

ще препиша и стиховете си –
най-хубавите и тези които са абсолютен провал,
най-наивните си рими
и вдъхновението идещо сякаш от преизподнята,
когато съм те нямал, а прегръщал сенките ти,

когато не съм познавал,
а знаел, че те има,

ще препиша въздушните цветя
изписани върху остъклените ми
от мразовитите отчаяния,
зеници,

онези въздушни цветя,
които ми смигаха
и се усмихваха,
като измама,

тази измама,
която ме доведе до истината,

тази измама,
която разтапяше думите ми

да се леят като восък
и да приличат на ласките ти,

ще се изпиша до сетно откровение,
после всичко ще зачеркна,

за да останат само думите:
ОБИЧАМ ТЕ!

1 коментар: