Моногамната

                                                     Колаж: Elfi Elfida, линк към блога й

Не си хаби силите. Хич не се надявай. Щом черпиш добре, хубаво приказваш, не отричам, сигурно умееш да омагьосваш жените. Може и да ти е хоби. Знае ли, човек. Изглеждаш скромничък. Няма агресивност, няма е модната арогантност, а походката ти, все едно внимаваш да не настъпиш някой, дори когато няма никой наоколо. И гърба ти е свит, а лицевите мускули не особено. Само тази
изписана усмивка по устните ти. Изобщо можеш ли да изглеждаш сериозен? Чийрс…Въпреки това, май лъжеш с невинният вид. Обичаш да пълзиш с думи под женските кожи нали, обичаш да ги гледаш как първо те гледат с пренебрежение, после с леко любопитство, а накрая не могат да откъснат поглед от устните ти. Нали? Признай си. Познавам мъжете. Всъщност няма смисъл. От сега те предупреждавам, че с мен няма да се получи. Не, че не те харесвам. Разкошен си. Този дълбоко конспириран звяр под овчицата. Тези невинни лъжовни очи. Тази кроткост зад която се крие първична мощ. И тези думички, ах, тези омагьосващи думички. Често ми се е искало да попитам мъже като теб, дали нямате специална школа. Такава, магьосническа. Прибират ви като деца и ви учат да правите такива коварни вълшебства, с нас глупачките….Остави, стига. Не прави такива физиономии. Моля те, не ми се сърди, аз съм си такава, а и исках да бъда откровена, за твое добро. За да не се смяташ после за изигран. Просто няма да стане с мен. Харесвам те, но съм моногамна. Наистина съм моногамна. Открих мъжа още в ранна възраст и оттогава съм му вярна. Живеем на семейни начала. Аз правя живота му радостен, а той се грижи за мен. Голяма част от това което е изкарал ми дава и аз съм доволна, макар той да има много други жени освен мен. Тях ги лъже. Лъже ги, че са всичко за него, а е адски отегчен от тях. И те от своя страна ту му вярват, ту му отмъщават, че не им е верен. От своя страна той още повече ги намразва и обиква мен и разбира, че съм единствената която няма да го подведе, която е честна и открита, а освен това не му изневерява. Странен човек е, да знаеш. Много е добър, а понякога се държи недодялано. Друг път е готов да влезе и в каторгата за мен. Често е много страхлив, смутен. Все му се струва, че лъже някого, че не иска да ме лъже, а в действителност не ме лъже, но глупчото не го разбира. Важното е да има нужда от мен, да има нужда от моята всеотдайност, плътската ми обич, устните ми и фибрите ми, диханията ми и лошият ми вкус. Понякога е много нежен, друг път прилича на уморен, често ме гледа настървено и съжалява себе си. Повече мразя да прочета в погледа му съжаление към мен, но много, много, да не съм взискателна. Той е грижовен. Не ме е оставил и за нощ сама и за ден без пари. Не, че винаги има и много. Има и две, и двеста. Чуди се в един момент какво да ги прави, а в друг откъде да намери и за цигари, но за мен винаги намира. Имаме чисти отношения с него. Разрешавам му да бъде с всяка друга, да я мами и мами себе си, че тя е най-същественото нещо в живота му. Да се глезят и да ме крие от нея. Всичко може да прави, само трябва да изпълнява задълженията си към мен. Да прави любов с мен и да ме издържа, да усещам в тялото му, че се нуждае от мен, да доказва с действията си, че съм много за него. Да не ме оставя сама на празници, да оставя приятелите си заради мен, да постъпва, ако трябва и нередно, но да ме има. Не ме интересува как е облечен и на какво вони, как изглежда и гледал ли се е в огледалото или не. Нито ми прави впечатление, че не винаги изглежда красив, понякога, че е направо антипатичен, че не винаги е способен и да бъде стопроцентов мъж, макар аз умея да го накарам да си го припомни. Не ми пука дали е атлетичен, дали е музикален, много умен и дали има проклетото ти словесно майсторство. Чу ли ме, поете. Той е мой. Моят съпруг. Нямаме граждански брак. И църковен нямаме. Не предявявам претенции към фамилията му и дори да желая не мога да я науча. Първото му име ми е фамилията, а първото му име е Мъж…Е, понякога е и Нещастник…Голяма работа, той е мой. Мой е с всичките си лица и с всичките си тела, с всичките си проблеми там, негови си. Моногамна съм. Проститутка съм и спя с всеки който си плати, но всеки всъщност е един и същ. Грижовният и щедрият. Вярна съм му.
Другите мъже, колкото и да ми харесват, просто…Хайде със здраве.


любовна и еротична психо - драма
хумор, сатира, разкази с неочакван край

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Музите

  Тя се разплака. Той й повтори, че е щастлив. Нищо, че ще забрави. След това пак се любеха. Накара я отново да му разкаже, вече без да плач...