Около забраната за пушене

любимата ми снимка


Яд ме е на манипулациите. Първо: клишето, че тъй било из страните в ЕС. Не е точно така. Дори в европарламента има една стаичка в която се пуши. Душна е, мръсна е, неуютна е, но поне е весела. Викат й "раковото" и е факт. Има си я. Второ: в анкетите, изключват много възможни отговори. Споменава се съмнителен процент от хора, които казват, че ще откажат заради забраната цигарите, но не се споменава за тези, които заради забраната ще спрат да посещават заведения. Е, аз, например. И сигурен съм, че още много. Не ми е уютно в заведение без цигарата, ако имам служебни задължения, срещи с хора: влизам за 10-15 минути и изчезвам. Като, че ли истинската причина за забраната е да ни лишат от социален живот. Не, че много ще ми липсва тази му форма, защото и без друго социалния ни живот не е кой знае на каква висота, но май...Това е в основата. 

1 коментар:

  1. харесва ми много интелигентно написано.показана е точно същината на проблема

    ОтговорИзтриване