Ромфея и Ферма за лица по книжарниците из страната


Още веднъж благодаря на Ина Лина, ето "Ферма за лица" изложена и тук, но вече до книга на съименника ми. Не съм този Стефан Кръстев. Става въпрос за съвпадение на имената. Еднакви имена имаме, но сме двама различни. До този момент знам за две негови книги:"Бодигард" и "Проклятието на златото". Да му даде Господ здраве и дълъг живот, за да напише още много и да е още по-успешен, отколкото до сега. Постепенно ще се свикне с будещото недоразумение съвпадение. До моментът другите книги, които виждам в мрежата под името Стефан Кръстев са мои.
Не мога да гарантирам къде из страната книгите ми са изложени и къде не. За това се обръщам към вас. Когато минавате покрай книжарница и разполагате с минута - две, надникнете, пишете ми ако видите "Ромфея" на Стефан Кръстев и "Ферма за лица" на Стивън Крос. Ако ви е в настроение - снимайте. Така ще мога да насочвам хора, които са се заинтересували от книгата и са от вашия район.


Свържете се с мен по фейсбук. За да сте сигурни, че съм аз, може и да е на профила Стивън Крос. 

Още едно място снимано от Ина Лина на което могат да се открият книгите ми. "Ферма за лица" и "Ромфея". 



Хубаво кътче с издания на "Монт"



Няма коментари:

Публикуване на коментар